Jak nakupovat   FAQ   Jak vybírat notebook   Značka Acer   Recenze notebooků   Záruka a servis   Kontakt

Produkty Acer
  Notebooky Acer
Notebooky Acer

Acer Aspire 5930

Acer Aspire 5930

Acer Aspire 5930 - komplexní řešení pro domácí zábavu

Tento přenosný počítač s nejmodernější procesorovou technologií Intel® Centrino® 2, mnoha porty a funkcemi nabízí dokonalou domácí zábavu příznivcům multimédií, kteří chtějí používat notebook doma i na cestách.

ACER Aspire 5930 v nepřehlédnutelném designu Gemstone společnosti Acer má působivý vzhled a nabízí funkčnost, nadčasový styl a vynikající užitnou hodnotu. Notebook připomíná dokonale vybroušený drahokam, který probouzí příjemné pocity na dotyk a současně vyvolává příslib zábavy v nejvyšší kvalitě. Safírově modrá klávesa Empowering zprostředkuje rychlý přístup do světa technologie Acer Empowering a světelná linka Enlightener media flow vizuálně propojuje multimediální funkce na klávesnici. Nový Aspire 5930, který spojuje styl a výkon, je dokonalý multimediální společník, schopný splnit veškeré nároky na zábavu.

Počítač ACER Aspire 5930, založený na procesorové technologii Intel® Centrino® 2, je osazen nejmodernějším procesorem Intel® Core™ 2 Duo, který je vyráběn 45nm technologií Intel a podporuje architekturu Intel 64, zajišťující vyšší výkon a efektivitu. Ve spojení s čipsetem Mobile Intel® GM45 Express nabízí dokonalejší zážitek z digitální zábavy a umožňuje pracovat s několika programy najednou. Integrované funkce Wi-Fi® s podporou technologie Acer SignalUp™ zajistí vysoce spolehlivé spojení všude, kde se právě nacházíte.

NovýAcer Aspire 5930 nabízí zvuk a obraz ve vysokém rozlišení a zábavu na nejvyšší úrovni díky grafické kartě NVIDIA® GeForce® 9600M GT DDR3 / 9300M GS, která zaujme příznivce domácí zábavy ohromující kvalitou podání a multimediálním výkonem ve vysokém rozlišení. Navíc 15,4” panel Acer CrystalBrite má větší zobrazovací plochu, přičemž jasné barevné odstíny a ostrý kontrast zaručují dokonale realistický obraz. Podpora technologie NVIDIA® PureVideo™ HD a Microsoft DirectX 10 umožňuje hrát hry ve vysokém rozlišení s vynikající kvalitou zobrazení a přehrávat filmy HD v nejvyšší kvalitě.

Acer Aspire 5930 vybavený nejmodernějšími zvukovými a obrazovými technologiemi, zajistí úchvatnou multimediální zábavu, jako např. Dolby Home Theater druhé generace, která zprostředkuje dokonalý zvukový prožitek, a rozhraní HDMI™ určené pro přenos ostrého obrazu ve vysoké kvalitě a hi-fi zvuku jediným kabelem. Volitelná optická mechanika Blu-ray umožňuje přehrávat vícekanálový prostorový zvuk v neuvěřitelné kvalitě a reprodukovat hudbu ve vysokém rozlišení a filmy v kvalitě srovnatelné s kinem.

Díky až 4GB operační paměti DDR2 dual-channel Aspire 5930 snadno zvládne práci s několika aplikacemi současně i aplikace s vysokými nároky na grafiku. S podporou Intel® Turbo Memory je možné spustit aplikaci dvakrát rychleji ve srovnání s notebooky bez této funkce. Velký pevný disk SATA nabízí více než dostatečný prostor pro multimediální obsah. Pro zálohování a ukládání dat je určeno rozhraní eSATA, které umožňuje vyměnit zařízení za provozu a dosahuje šestkrát vyšší přenosové rychlosti než rozhraní USB 2.0/IEEE 1394.

Acer Aspire 5930 je dodáván s předinstalovaným operačním systémem Microsoft Windows Vista® Ultimate, Vista® Home Premium nebo Windows Vista® Home Basic. Další instalovaný software zahrnuje: Acer Empowering Technology (Acer eAudio, ePower, eDataSecurity, eRecovery, eSettings Management); Acer Arcade™ Deluxe (s programy Cinema, Album, Music, Acer HomeMedia); Acer InstantOn Arcade; Acer Bio-Protection; Acer Crystal Eye; Acer GridVista™; Acer Launch Manager; Acer GameZone; Acer Video Conference Manager; Acer Video Conference Manager s Video Quality Enhancement (VQE); Adobe® Reader®; McAfee® Internet Security Suite; NTI Media Maker™; Microsoft® Works 8.5 s Office Home a zkušení verze Student 2007.

(07.09.2008)

Notebooky v akci

Acer Ferrari